Hard-Boiled Wonderland and the End of the World

A Novel (Vintage International)

Vintage 1993 Paperback

Se på denne utgaven hos amazon.com Kjøp boka hos ark.no

Forlag Vintage

Utgivelsesår 1993

Format Paperback

Denne likte eg ikkje i starten, for eg skjønte ikkje at dei to fortellingene ein følger parallellt hang i saman...men når eg tok frem boka igjen ogvgav ho ei ny sjanse blei eg veldig reven med og eg er genuint lei meg for at eg er ferdig med boka no.

Dette er ein herlig miks av drama, fantasy og scifi. Murakamis typiske sære karakterer og skapninger løfter historia betraktelig! Eg er som alltid veldig begeistra over karakterene han skaper og kor gjennomført dei alltid fremstår.

Handlingsmesssig vil eg ikkje seie så mykje, for eg vil ikkje øydelegge noko...men kort sagt følger vi to fortellinger som på et vis heng i saman. Ein slags ingeniør som arbeider med tall havner i ein spesiell og potensiell farleg situasjon då han gjer eit oppdrag for ein eldre mann. Ein mann ankommer ein ny by, her skal han lese drømmer på biblioteket. Andre ting å så fram til: einhjørningar, bibliotek, vald, skugger mer personlighet, spennende bibliotekarer

Eg er såpass begeistra over Murakamis bøker at eg aldri har tenkt på sei som for langdryge, men veit at mange syntes det om dei lengste bøkene hans. Ig sjølv om eg ikkje er enig, så skjønner eg godt kvifor ein kan oppleve det slik. Denne boka er derimot ikkje ein setning for lang! Dei fleste kapitlene er ganske korte, iallfall samenlikna med andre Murakamibøker. Og kapitlene veksler frem og tilbake mellom dei to historiene, noko som for min del, fungerte veldig bra!

Alt som leses i 2017 havner her, i den rekkefølgen lesingen avsluttes i.
Skriver kortfattet notater om boka:
-handling / tematikk
-leseropplevelse
-favorittsetning
-nye ting jeg lærte
-annet jeg biter meg merke i

• "Kafka on the Shore" av Haruki Murakami
  • "Stiftelsen" av Isaac Asimov