Hans Skjervheim

ein intellektuell biografi

Samlaget 2002 Innbundet

Filosofen og skribenten Hans Skjervheim (1926-99) var ein av dei mest markante norske intellektuelle etter krigen. Han fekk raskt rykte på seg som den moderne utgåva av Sokrates; alltid spørjande og nysgjerrig, og alltid omgitt av studentar og kollegaer. Han førte like gjerne lange filosofiske diskusjonar på kafeen eller puben, som frå kateteret. Svært mykje av Skjervheims tenking var responsar på tendensar i samtida. Biografien gir derfor også eit "intellektuelt periodeportrett av Noreg, der viktige debattar etter krigen blir skildra. Har litteraturliste og personregister.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2002

Omtalt person Hans Skjervheim

"alt vit kan ikkje vera i eitt hovud"

"når situasjonen når det gjeld teori er så innfløkt, då har lekfolk rett til å stola på eige skjønn".

• "SAK - Søren Aabye Kierkegaard" av Joakim Garff
  • "De nasjonale strateger" av Rune Slagstad
  • "Henrik Wergeland - en biografi" av Yngvar Ustvedt
  • "Jean-Paul Sartre - filosofi, kunst, politikk, privatliv" av Dag Østerberg
  • "Artikler om litteratur 1966-1981" av Dag Solstad
  • "Klassereise - et livshistorisk essay" av Karin Sveen
  • "Jødehat - antisemittismens historie fra antikken til i dag" av Trond Berg Eriksen
  • "Cora Sandel - en biografi" av Janneken Øverland
  • "Tidsvitner - fortellinger fra Auschwitz og Sachsenhausen" av Jakob Lothe