Halvveis til graven

av (forfatter) og Astrid Martinussen Almaas (oversetter).

Schibsted 2010 Heftet

Catherine Crawfield har alltid følt seg annerledes, men brikkene faller først på plass da hun får vite at hun er halvt menneske og halvt vampyr. Hun bestemmer seg for å bli vampyrjeger i håp om at hun en dag vil finne faren sin - vampyren som ødela morens liv. Men alt endrer seg den dagen hun blir fanget av dusørjegeren Bones. Cat forstår at det overnaturlige samfunnet er langt mer sammensatt enn hun har trodd, og hun går med på å samarbeide med Bones for å få hjelp til å lete etter faren. Jakten på Bones' fiender viser seg imidlertid å bli svært farlig. Dette er den første romanen om Catherine Crawfield.

Forlag Schibsted

Serier Udødelig spenning (6) Catherine Crawfield (1)

Genre Fantasy

Hvis fyren var i live, var jeg ikke interessert. Ikke rart at kjærlighetslivet mitt var så dødt.

Du vil at jeg skal trampe rundt på en kirkegård og veive med en flaske hjemmebrent for å vekke en hvileløs sjel sånn at jeg kan avhøre ham?

"Don't kiss me like a woman if you're going to treat me like a child."

Han hvisket det samme løftet han hadde gitt meg for flere måneder siden, da forholdet vårt var i startgropen, og jeg lurte på om det var et tegn - og om han virkelig mente det.

Hvis du løper fra meg, skal jeg komme etter deg. Og jeg skal finne deg...

"I'm saying that I'm a moody, insecure, narrow-minded, jealous, borderline homicidal bitch, and I want you to promise me that you're okay with that, because it's who I am, and you're what I need."

Jeg vil garantert oppdatere denne etterhvert som jeg får lest enda flere vampastisk fantastiske bøker med vampyrer i ^_^ Mange står på venteliste for å bli lest.

Noen ganger har man skikkelig flaks når en ny motebølge slår til, takk alle Twilight-fans fordi butikkene plutselig tar inn klassiske bøker de ikke hadde giddet å komme med ellers:D

Listen er i Prioritert rekkefølge med favorittene øverst.

Ved Seriebøker vil bare bok nr. 1 stå på listen.
Tips mottas med Stor glede.

• "Tidlig grav" av Jeaniene Frost
  • "Evig natt" av Jeaniene Frost