Gryende stjerne

av (forfatter) og Elisabeth Bjørnson (oversetter).

Gyldendal 2007 Innbundet

En ung japansk popstjerne får alvorlige problemer, og englelærlingene Mel og Ruben blir sendt ut for å forsøke å redde sjelen hennes. Men sjelen befinner seg i helt andre dimensjoner, og oppgaven viser seg å bli svært krevende.

Engler i Japan! Engleakademiet .; spenningsbøker med tøffe jenterMelanie, 13 år, blir meid ned av en råkjører. Hun havner i himmelen der hun får begynne på ENGLEAKADEMIET, skolen der skytsenglene blir utdannet. Her er det ingen tørre, kjedelige skoletimer . studentene blir sendt til jorda på tøffe og dramatiske oppdrag for å redde mennesker i nød.Englekompisene Mel og Ruben må ut på et av sine hittil vanskeligste oppdrag. De har fått spesialundervisning om hvordan de skal kunne redde forvillede menneskesjeler, men da de får i oppdrag å føre sjelen til en ung, japansk popstjerne som ligger i koma, tilbake til kroppen hennes, viser det seg å bli enda mer komplisert og skummelt i virkeligheten .Bøkene i serien: (mulig å legge inn omslag på tidligere titler? - i hvert fall ha liste:)1. På egne vinger2. Engler i kulissene3. Helt himmelsk!4. Stjerneskudd5. Bak tåkesløret6. Engler i arenaen7. Engel om bordLes også de tidligere bøkene i serien: På egne vinger Engler i kulisseneHelt himmelsk!Stjerneskudd Bak tåkesløret

Utgivelsesår 2007

ISBN13 9788205376786