Glittertind

høyfjellskart

Calazo og Fri flyt 2019 Falset

Glittertinden er vårt nest høyeste fjell og en juvel i østre Jotunheimen som byr på en av landets flotteste utsikter. Fjellene og dalen rundt er verdifulle turmål i seg selv, og byr på gode turmuligheter hele året. Dette kartet i 1:20 000 omfatter Spiterstulen, Visdalen, Trollsteinhøe, Trollsteineggje, Ryggjehøe og Glitterheim, med mere.

Den nye generasjonen turkart
Dette er et unikt kart med en detaljrikdom som aldri tidligere er vist over området rundt Glittertind. Terrenginformasjonen i kartet er basert på laserskanning fra fly.
For første gang framtrer fjellskrenter, større steiner, vassdrag og breer med en presisjon som tilsvarer virkeligheten.
Et kart i målestokk 1:20 000 gir god støtte til deg som går på topptur, driver med brevandring eller på andre måter forlater de merkede stiene i dalbunnen og finner egne ruter oppe i høyfjellet.
Dette kartet er en del av den moderne kartserien til Calazo, som lager sine norske kart i samarbeid med Fri Flyt.
Kartet er laget i materialet Tyvek, som tåler vann, er beskyttet mot rifter og har lav vekt.
Les om våre bøker og kart på Friflytbestill.no

Forlag Calazo Fri flyt

Utgivelsesår 2019