Gjennom lysmuren

et kosmogram

Pensa 2016 Innbundet

Gjennom Lysmuren / Brevet til Eros
BENTE MÜLLER

Denne boken er Naturens revolusjonerende reaksjon på Menneskehetens uintelligente trussel mot Livet på Jorda. Presset til intelligent selvforsvar, avdekker nå Naturen ny informasjon med potensial til å revolusjonere Vitenskap og Religion, og avdekker og åpner en Logikk-felle som Menneskehetens tenkning lenge har vært intetanende fanget i.

Menneske-kulturen er grunnlagt på to naturstridige ideer: Vitenskapens mekanistiske Verdensbilde og Religionenes patriarkalske Gudsbilde. Disse gjensidig støttende falske ideene har utviklet seg til en Livstruende og Kvinne-foraktende Verdenskultur, som har drevet Menneskeheten mot en selv-destruerende kollisjon med den Naturen den er en del av.

Boken avdekker hvordan og hvorfor dette Logikk-problemet har utviklet seg, og presenterer kunnskapen som er problemets mulige løsning.

"Gjennom Lysmuren" er resultat av en ekstraordinær kommunikasjon mellom en fornektet del av Naturen og en mottakelig menneske-bevissthet. Den er en ny-skolerende informasjon tilpasset dagens mennesker, og overfører den intelligens-transformerende kunnskapen vi trenger for å frigjøre oss fra vår fastlåste uvitenhet.

Boken viser Menneskehetens åndsutvikling som en avgjørende del av Evolusjonen, og frembyr den åndelige næring vi trenger for å ta det selvbergende skrittet fremover.

Forlag Pensa

Utgivelsesår 2016