GI-null!

oppskrifter for en slankere kropp - uten sukker og stivelse

Lille måne 2008 Innbundet

Forfatteren har utviklet en diett basert på mat som maksimerer fettforbrenning. Her beskriver han teorien bak dietten, og gir råd, opplegg og oppskrifter for den som veier 50, 25 eller 10 kg for mye. Med oppskriftsregister.

GI-Null! er et valg - kanskje det viktigste valget du kan ta i ditt liv. Og du vil ikke angre, det vil gi deg velsmakende måltider på bordet og en kropp du kan være stolt av! "Vi er alle forskjellige, og derfor trenger vi forskjellige råd," sier Skaldeman. "Uansett vekt og helsetilstand har jeg et opplegg for deg. Den trinnvise fremgangsmåten gjør at boken passer for alle." "Vi tar en lang rekke helsevalg hver eneste dag," fortsetter han. "En del av disse valgene virker hverdagslige, man kan være livsviktige. GI-Null! hjelper deg med å velge riktig. Hvor stor gevinsten blir, får du først vite senere." "GI-null!" er Sten Sture Skaldemans oppskrift på rask og effektiv slanking. Du spiser deg slank og frisk med den maten du er skapt for å spise. Han har selv slanket seg 65 kg - utelukkende ved å velge mat som maksimerer fettforbrenningen. Skaldeman opplevde som mange andre at vekten økte jevnt og trutt, og til slutt veide han over 145 kilo fordelt på en kropp på 1,75 meter. I dag veier han det samme som han gjorde som 30-åring, men føler seg like ung og sprek som da han var 20! Når man har gjennomført en slik helsereise, vet man hva man snakker om. I "GI-Null!" deler han oppskriften sin med deg, enten du veier 10 eller 50 kilo for mye. Denne boken gir deg håndfaste råd, all den teorien du trenger og massevis av næringsberegnede oppskrifter!

Forlag Lille måne

Utgivelsesår 2008

Det er bare mennesket, med sin store hjerne, som er dum nok til å spise på seg dårlig helse.

• "Sten Sture Skaldemans kokebok - lekre og velsmakende retter som gir deg utmerket helse" av Sten Sture Skaldeman
  • "Spis deg ned i vekt - lett med fett - endelig slank!" av Sten Sture Skaldeman
  • "Matglede med lavkarbo - for en sunn og frisk hverdag" av Annika Dahlqvist
  • "Matrevolusjonen - naturlig sunn med skikkelig mat" av Andreas Eenfeldt
  • "Frisk med lavkarbo - 100 oppskrifter" av Sofie Hexeberg
  • "Frisk med lavkarbo - nytt liv med riktig mat" av Sofie Hexeberg
  • "Naturlig slank - gå trygt ned i vekt med balansert lavkarbo" av Fedon Lindberg
  • "Spindelvev" av Margit Sandemo
  • "Hvorfor være lykkelig når du kan være normal?" av Jeanette Winterson