Gaven

Galileo forl. 2010 Innbundet

Forfatteren er kjent fra tv-programmet Åndenes makt hvor hun opptrer som klarsynt. I denne boken forteller hun om livet sitt og sine egne møter med det jordiske og det utenomjordiske. Vi følger henne fra barndommen på Hareid, deretter ut i verden med hennes Algeriske ektemann og tilbake til Norge som spøkelsesjeger.

En sterk personlighet omgitt av mystikk velger nå å lette på sløret. Lilli Bendriss, kjent fra Åndenes makt, har vært i medias søkelys i snart ti år. I denne åpenhjertige og humoristiske boken får du et usensurert innblikk i Lillis liv, både på godt og vondt. Følg henne fra en lykkelig barndom på en tekstilfabrikk på Hareid, ut i verden sammen med sin Algeriske ektemann, og tilbake til Norge som "spøkelsesjeger". Lev deg inn i Lillis fantastiske historier, fra familielykke til et liv som sosialklient. Opplev hennes konflikt med ektemannen og del hennes fortvilelse når hun får kreftdiagnosen som blir starten på hennes åndelige livsvei. Du får vite alt om hvordan Lilli fikk sine evner og hvordan hun bruker dem i dag. Alt fortalt på en enkel og jordnær måte, som bare Lilli kan gjøre det. Det er umulig ikke å la seg fascinere av hennes møte med både det jordiske og det utenomjordiske. Dette er boken for alle som er nysgjerrig på om det finnes noe mer mellom himmel og jord, eller som rett og slett bare setter pris på en god historie.

Forlag Galileo forl.

Omtalt person Lilli Bendriss

Lilli skriver bra, og hun har en spennende historie.
Artig og vite mer om dette mediumet

" Den fysiskse kroppen er kokongen som favner sjelens skjønnhet. "

• "Budskap - tegn, besøk og forvarsler fra dem som omkom 11. september 2001" av Bonnie McEneaney
  • "Bevissthetsskiftet - mot 2012 og videre" av Lilli Bendriss
  • "Universets plan - sjelens kreative og åndelige utvikling" av Lena Ranehag
  • "Livet blant de døde" av Lisa Williams
  • "Mellom to verdener" av Marion Dampier-Jeans
  • "Knutby - roman" av Jonas Bonnier
  • "Sjaman på høye hæler - min reise i ukjent landskap" av Gro-Helen Tørum
  • "Engler i mitt hår - den sanne historien til en moderne irsk mystiker" av Lorna Byrne
  • "Åndenes makt - jakten på det uforklarlige" av Tom Strømnæss
  • "Anna Elisabeth Westerlund - en fortelling" av Bente Gullveig Alver