Gå til fjellet

Kolon 2005 Heftet

Med denne romanen er forfatteren tilbake i Melhus og Enevarg, åstedene for romanene Trass og Flommen. Hovedpersonen Johannes Ewald Renton har tjenestegjort i de norske fredsbevarende styrkene og er på vei hjem for å forsones med familien som han ikke har sett på seks år. Nok en gang har forfatteren skrevet en roman om familiebånd som bindes og brytes, kjærlighet og svik og slekters forbannelse.

Med Gå til fjellet er Jonny Halberg tilbake i Melhus og Enevarg, åstedene for romanene Trass og Flommen. Johannes Ewald Renton har tjenestegjort i de norske fredsbevarende styrkene og er på vei hjem for å forsones med familien som han ikke har sett på seks år. Nok en gang har Jonny Halberg skrevet en stor roman om familiebånd som bindes og brytes, kjærlighet og svik og slekters forbannelse.

Forlag Kolon

Utgivelsesår 2005

ISBN13 9788205340466

EAN 9788205340466

Serie Semikolon

• "Overgang til tertiær ; Gå under : noveller - gjenfortelling" av Jonny Halberg
  • "Amatørene - filmmanuskript" av Jonny Halberg
  • "Trass - fortelling" av Jonny Halberg
  • "Tvillingen - roman" av Jonny Halberg
  • "Hoppe naken - roman" av Marita Liabø
  • "Stridsmenn fra Salamis" av Javier Cercas
  • "All verdens ulykker - innberetning til Det kongelige norske utenriksdepartement om Jonny Halbergs reise til Romania 2005" av Jonny Halberg
  • "1905 - spillet bak kulissene" av Roy Andersen
  • "Det jeg synger om er enkelt - dikt i utvalg" av Steinar Opstad
  • "En uskyldig tid - den eneste sanne beretningen om Jan Jakobsen, Rein Skåde, den store Herder og den skjønne Marketa Holdt" av Jonny Halberg
  • "Rett fra hjertet" av Kristin Halvorsen
  • "En rik høst - thriller" av Tore Oksholen