Frostens datter

Gyldendal 2011 Innbundet

Den hvite fyrsten, frostens datter, Rathu, vinterprinsen, Azur, Jolsah og kong Veha står alle samlet foran det endelige slaget på Gredomsletten. Det som står skrevet i Phenomenaboken skal skje, men det er fortsatt usikkert om det er nå Aldra skal reddes fra den onde tanken. Dette er den siste boken i serien.

Nå er den her - Norges mest populære fantasyserie er komplett!

Vil profetiens utvalgte klare å befri verden fra den onde makten de ble utpekt for å bekjempe? Alvebarna Alk og Ilke står foran det endelige slaget på Gredomsletten. De har kjempet, de har mistet og de har overlevd ... helt til nå ... da alt skal avgjøres.
Phenomena er Norges største fantasysuksess. Den unike serien om Alk og Ilke som er utvalgt til et helt spesielt oppdrag. For det finnes en gammel spådom om at to alvebarn skal fri verden fra den onde makten. Sammen med trollmannen Sha-ra og vinterbjørnen Arol drar Alk og Ilke for å kjempe mot ondskapen. Men det finnes én skikkelse som vil gjøre alt som står i hans makt for å hindre dem - Tarkan. Kampen har foregått gjennom seks spennende bøker, og nå er vi ved løsningen.

Utgivelsesår 2011

ISBN13 9788205399549

EAN 9788205399549

Serie Phenomena (7)

Genre Fantastisk litteratur

Arol husket at Sha-ra hadde sagt noe slikt som at en lenke ikke er sterkere enn det svakeste leddet.

I krig mister man mange, mange som står en nær, men det er krig, og krig er vissheten om at man skal dø.

disse bøkene ble kjøpt i 2012

• "Azur - bok 3" av Ruben Eliassen