Frosten og døden

kriminalroman

av (forfatter) og Ragnhild Kolden (forfatter).

Samlaget 2018 Heftet

Det er den kaldaste vinteren på mange år i Lom. Folk held seg stort sett inne ved omnane. Berre frå eitt hus stig det ikkje røyk frå pipa. Der bur Agnes Skarstulen, ei merkeleg, eldre kvinne, mislikt og frykta i grannelaget.

Så blir Agnes funnen død i snøen, drepen. Smått om senn avdekkjer etterforskinga ei svært dramatisk livshistorie. Men er det der svara ligg? Saka tek ei ny, dramatisk vending da meisterkokken Arne Brimi finn eit nytt drapsoffer på BrimiBue, familierestauranten som ligg vegg i vegg med lensmannskontoret.

Den fjerde kriminalromanen frå forfattarduoen Kroken & Kolden jaktar etterforskarane Seljestad og Vold ein dristig og dyktig, men òg desperat gjerningsperson. Frosten og døden handlar om einsemda på bygda, om korleis eit menneske kan forsvinne inn i isolasjon sjølv om grannane bur berre nokre titals meter unna, i ei bygd der alle trur dei kjenner alle.

Forlag Samlaget

ISBN13 9788252196115

EAN 9788252196115

Omtalt sted Lom

Språk Nynorsk

Marius er ute og går tur med hunden Rapp. Han går forbi huset til Agnes. Agnes bor alene, og har nettopp vunnet flere millioner i lotto. Det er 30 kuldegrader ute, men likevel ser det ikke ut til at Agnes fyrer. Marius blir bekymret, og bestemmer seg for å sjekke nærmere.

Spennende bok, og du glemmer ganske raskt at den er på nynorsk!

Les hele omtalen her

• "Assistenten - kriminalroman" av Kjell Ola Dahl