Frøken Detektiv finner passordet ; Frøken Detektiv og slangekolonien

av (forfatter) og NRK Radioteatret (utgiver).

Lydbokforlaget og NRK 2010 Minnekort

Frøken Detektiv finner passordet: Et lite fly holder på å måtte nødlande i hagen til familien Drew, idet det sneier vingen til en brevdue. Flyet forsvinner, men duen faller ned med en skadet vinge. Den bærer en merkelig beskjed. Frøken Detektiv og slangekolonien: Frøken Detektiv står overfor en merkelig sekt som kaller seg Slangekolonien. De skal vise seg å være ikke bare merkelige, men også svært farlige. I rollene: Ane Dahl Torp, Miriam Sogn, Kai Remlov, Heidi Gjermundsen Broch og Marian Saastad Ottesen.

"Frøken Detektiv finner passordet": Frøken Detektiv er atter på farten med nye mysterier som skal løses. Kodeord, kidnapping, en slesk advokat og en grådig lege er bare noen av utfordringene Nancy og Bess står overfor... "Frøken Detektiv og Slangekolonien": Frøken Detektiv står nå overfor en merkelig sekt som kaller seg Slangekolonien. De skal vise seg å være ikke bare merkelige, men også svært farlige...

Forlag Lydbokforlaget NRK

Format Minnekort

Serier Digikort. Lydbok Hørespill fra lørdagsbarnetimen

Genre Politi og detektiver Spenning

Omtalt sted USA

Skal love den er skjempe gøy. CD ene er mye bedre , det er hørespill og bakgrunn lyder!!!!
Hørespill: forskjellige stemmer til alle personer. Det er ikke bare en som snakker!!
Bakgrunn lyder: foreksempell vis noen banket på en dør, så er det noen som banker på en dør i bakgrunnen!!!

• "Frøken detektiv og det hemmelighetsfulle loftet ; Frøken detektiv og tårnet med de vridde lys" av Carolyn Keene
  • "Frøken Detektiv : kappløp med tiden ; Frøken detektiv : uten et spor" av Carolyn Keene
  • "Frøken Detektiv - mysteriet med de stjålne bøkene" av Carolyn Keene
  • "Iskalde spor" av Carolyn Keene