Fristet

erotisk roman

Lyst forlag 2015 E-bok

.Fristet" er den første boken I en triologi som tar deg med på en reise I sex og kjærlighet. Vi møter hovedpersonen Eilin og får skildret hennes tiltrekninger og opplevelser sammen med den kjekke Erik. Hvordan påvirker dette forholdet henne, og lar det seg kombinere med den rykende kjærligheten hun samtidig kjenner for Leander?
May Britt Stendal (1975) er opprinnelig fra Orkanger, men er i dag bosatt i Asker hvor hun arbeider som psykiatrisk hjelpepleier innen rus og psykiatri. May Britt Stendal er mamma til tre barn på 14, 17 og 19 år, etterutdanner seg til sykepleier og er i tillegg forfatter.

Forlag Lyst forlag

Utgivelsesår 2015

Serie Fristet, Forført & Blendet (1)

Genre Erotikk

Jeg sliter litt med å få skrevet hva jeg synes om denne boka....for nå er det jo sånn at det er en erotisk roman, men jeg synes det ble for mye sex og alle sexscenene kjedet meg fort. Og hvem i våre dager mener at det er "safe" og ha sex 100 ganger og hoppe av i svingen før man skaffer prevensjon? Hva med kondom? Noen småfeil er også med på å trekke ned, feks på s. 133 tar hun av seg undertøyet 2 ganger i løpet av to-tre setnimger, og korrekturlesingen kunne vært gjort mer nøye. Jeg liker derimot skrivemåten og humoren i boka. Jeg skulle gjerne lest mye mer om selve "bak-historien".

Eilin er på seminar hvor tilfeldigvis også Leander er. De møter Erik som er en venn av Leander. Erik får telefonnummert et Eilin og de får raskt kontakt på telefon, og dagen etter møtes de hjemme hos Erik.

Dette var nok ikke noen bok for meg, men om du utelukkende er ute etter å lese om het erotikk, så er det nok en fin bok for deg ;)

Les hele omtalen her

• "Iskald - kriminalroman" av Agnes Lovise Matre