Frida

Aschehoug 1991 Innbundet

Frida er elleve år. Søsteren Kaisa er fjorten. Frida synes at Kaisa er ufordragelig, piano er pyton, gutter er noe gris. Forøvrig er livet sånn passe til å holde ut. Men da Kaisa-dragen får kjøpe seg ny jakke, mener Frida at grensen er nådd. Maken til urettferdighet skal en lete lenge etter. Og den nye kjæresten hennes, Anders, er sikkert like ufordragelig som alle de andre fiskene Kaisa har vært sammen med. Frida skal aldri forelske seg, hun skal tvertimot gå i kloster. For kjærlighet er bare noe tull som de driver med i bøker og blader og sånn - er det ikke det?

Utgivelsesår 1991

ISBN13 9788203169175

EAN 9788203169175

Serie God bok

• "Troll - en original bok om norske troll" av Rolf Lidberg
  • "Thomas er liten" av Gunilla Wolde
  • "De glødende hjerters liga - bd. 1" av Alf Tande-Petersen
  • "Stjerneskudd" av Kari Bøge
  • "Den vesle tjukke Janosch-boka - den vesle bjørnen og den vesle tigeren og deira eventyr" av Janosch
  • "Emma tvertimot" av Gunilla Wolde
  • "Frida - med hjertet i hånden" av Torun Lian
  • "Historien om Kleopatra"
  • "Ingen kjenner skjebnen" av Evi Bøgenæs
  • "Sagaen om Håkon og Kristin" av Torill Thorstad Hauger
  • "Landet der tiden var borte" av Klaus Hagerup
  • "Anton og den vesle vampyren - den mystiske pasienten" av Angela Sommer-Bodenburg