Fortvilet kreps '72

Gyldendal 2005 Heftet

Selma er nesten tretten år, og har ikkje lov til å vere på fest eller drikke alkohol. Da må ho så klart forsøkje, også det å ha Terje til kjærast, sjølv om han er tjueto og allereie har dame. Boka er spesialskrevet for vaksne menneskjer med lesevanskar. Teksten er kort og språklig sett enkel og boka har tilpassa design.

Eit humoristisk tilbakeblikk på 80-tallet som er til å kjenne seg igjen i. -- Blir du med på fest på Furuholmen, spør Terje.Sjølv om eg har skreve i Pusurdagboka til Vigdisat eg likar: Gutter, fest og alt som er gøy,har eg aldri vore på ein skikkeleg fest,berre klassefestar der ein dansar fugledansenog leikar kyss, klapp og klem.No når sjansen byr seger det klart at eg ikkje seier nei.Selma er tolv, nesten tretten og har ikkje lov til å være på fest, være seint ute om kvelden eller drikke alkohol. Da må ho sjølvsagt forsøke. Også det å ha Terje til kjærast sjølv om han er eldre, heile tjueto år og har dame.

Utgivelsesår 2005

ISBN13 9788205340879

EAN 9788205340879

Serie Litt å lese

Omtalt tid 1980-1989

Tildelt litteraturpris Ordknappen 2006

Han står der saman med dama og lest som han ikkje ser meg. Han står der og lest som ingenting. Han får ikkje auge på meg, og det er umogeleg. I alle fall seier mor mi at det er umogeleg å unngå å legga merke til meg, slik som eg kler meg. Madonna får ta mykje av skulda. Du må læra deg å ta eit hint, seier venninnene mine og ser skeptiske på genseren min. Det står BOY TOY over heile brystet.

Vi leter etter: Bøker som utelukker overdreven benyttelse av avansert vokabular og innfløkte setningsstrukturer som i gal kontekst reduserer leserens evne til å følge med i historien.

Vi i Leser søker bok jobber nå med å lage en liste over de 100 beste overkommelige bøkene på norsk. Målet er å gi leseuvante en god inngangsport til litteraturen med gode og overkommelige bøker. Med dette ønsker vi å gi nye lesere gode litteraturopplevelser som åpner opp for videre lesing. Har du forslag til bøker tas det imot med stor takk. Vi vil gjerne også ha innspill på lista slik den er i dag.

Lista inneholder skjønnlitteratur, faglitteratur, tegneserier og bøker for de som er nye i Norge.

Her er noen kriterier for bøkene vi leter etter:

1. Korte setninger.

2. Korte bøker.

3. Ord de fleste kjenner til.

4. Behagelig grafisk oppsett – passe stor skrift, nok luft

5. Korte kapitler og avsnitt.

• "Emaline og Gærnemannen - historien om Angus" av Pamela Porter
  • "Ni brev til advokaten" av Kjersti Scheen
  • "Ord for hav" av Morten Øen
  • "Emma3 og Tore Hund" av Kjersti Scheen
  • "Mor betaler!" av Vigdis Hjorth
  • "Meg og en kritthvit t-skjorte uten trykk på" av Liv Eirill Evensen
  • "Ingen ild tenner stjernene" av Tor Fretheim
  • "ABC i integrering - 111 gode råd om hvordan alle kan bli fullverdige borgere i det norske samfunnet" av Amal Aden
  • "Sinne" av Anna Fiske
  • "Bebe" av Bente Bratlund