Fortellingen om Johan Pim

Aventura 1991 Innbundet

I en vakker og fantasirik historie har Elisabeth Young klart å formidle fascinerende og grensesprengende tanker om våre "umulige" problemer i vår lille hverdag, slik at ingen, hverken barn eller voksne, som leser denne kan glemme lille Johan Pim. --I sengen lå Johan og lo med lukkede øyne. Det var hans 7-års dag. Men Johan er ikke en helt vanlig syvåring, for hans liv skal bare vare i syv år. Siden vil han bli Juan igjen og komme tilbake til Mama Pim i en helt annerledes virkelighet langt bortenfor månen, solen og stjernene. Men han må bli på jorden til hans oppdrag er

Forlag Aventura

Utgivelsesår 1991