Forført

av (forfatter) og Frøydis Arnesen (oversetter).

Schibsted 2013 Heftet

Mia Crestwell er ung, vakker og smart. Gabe Hamilton er fjorten år eldre, styrtrik og mystisk. Besettelsen er gjensidig. Hun skriver under på at hun skal være hans døgnet rundt. Ingen følelser - bare het og sensuell tilfredsstillelse. Klarer hun å oppfylle kontrakten? Klarer han å la være? Mia kjente at hun sluttet å puste. Hun grep kontrakten som lå på sengen ved siden av henne. Den var litt krøllete etter at hun hadde lest den mange ganger. Hun kunne hvert ord utenat og gjentok dem for seg selv om og om igjen, mens fantasien skapte bilder i hodet hennes. Bilder av henne og Gabe sammen. Av at han kontrollerte henne og erobret henne. Eide henne.

Forlag Schibsted

Utgivelsesår 2013

Serie Erotisk trilogi (1)

Genre Erotikk

Hvis du likte Fifty shades of Gray bøkene vil du elske denne. :-)

Det er utrolig hvor fort man kan lese 427 sider. Klarte ikke å legge boken fra meg. Ja historien var het og forførende. Bøkene inneholdt mye av samme essens som Fifty shades bøkene og Crossfire serien.
Og jeg må innrømme jeg er svak for en nydelig kjærlighets historie, og jeg lar meg forføre av denne sjangeren.
Nå er jeg ikke så opplyst og inne på forhold som handler om dominans og underkastelse, men undrer meg stadig når jeg leser disse romanene om hvor romantiske de er tiltross for at det er dominans og underkastelse det handler om. For jeg personlig har alltid trodd at man er mer distansert fra hverandre i slike forhold. Man spiller liksom mer en rolle i en seksuell lek.
Hva er det egentlig som får et annet menneske til å få et sånt alt opp slukende behov for å ha sånn kontroll over et annet menneske? Og ikke minst hva får et menneske til å gi fra seg kontroll over eget liv?

• "Feber" av Maya Banks
  • "Eighty days rød" av Vina Jackson