Fordi jeg fortjener det

en gossip girl roman

av (forfatter) og Gry Brenna (oversetter).

Gyldendal 2005 Heftet

Boka handler om livet til en gjeng overklasseungdommer på Manhattans Upper East Side. Gossip girl er den som står for sladderen på sin egen nettside. Og årsaken til at hun vet alt om hva som skjer i disse innerste privilegerte kretser er at hun er én av dem.

ALLE SNAKKER OM gossip girl Velkommen til New York City's Upper East Side, der vennene mine og jeg bor i kjempestore, lekre leiligheter og går på eksklusive privatskoler. Vi er kanskje ikke alltid de hyggeligste, men få kan konkurrere med oss når det gjelder utseende og god smak ...Alle som er noe i New York lider av post-collegesøknad-brakkesyke. Det er på tide å slå ut håret! Er det alvor med Srene og Blairs stebror, eller vil festene under moteuken ødelegge enhver mulighet for ekte kjærlighet? Dan og Vanessa er gale etter hverandre og følger begge sine kunstner drømmer .; men de bør være forsiktige. Nate når virkelig bunnen, og Blairs Yale-intervju med en høy og mark kjekkas som er gammel nok til å være faren hennes, tar en uventet vending. Jenny får en ny venninne som viser seg å bli litt vel nær. Vinteren har aldri vært hetere i New York. Det formerlig damåer over hele Fifth AvenueDet er februar, og de fleste byer er et kaldt og grått ingenmannsland. Men ikke New York. I hvert fall ikke mitt New York. Her på Upper East Side kjenner vi alle kuren for kjedsomhet: en av de supersexy selskapskjolene fra Jedediah Angel, et par svarte satengsko fra Manolo, den nye røde .Ready or Not.-leppestiften som bare er å få tak i på Bendel’s, en bra brasiliansk bikinivoksing og en skikkelig overhaling med selvbruningskrem fra Estée Lauder, i tilfelle brunfargen fra juleferien på St. Bart har bleknet. Og bare tenk på at jo senere vi er ute om natten, desto raskere vil dagene gå. Og tro meg, alt det ville vi finner på, vil bli glorifisert, dissekert og forstørret hinsides enhver målestokk akkurat her av undertegnede. Har jeg noen gang skuffet dere?Husk at dere elsker meggossip girl

Utgivelsesår 2005

ISBN13 9788205348202