Fordelaktig vennskap

av (forfatter) og Mona Berge (oversetter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2014 E-bok

Lucy Lang er ikke på utkikk etter gnistrende kjærlighet ...

... hun vil bare ha en snill og god mann. En som klipper plenen, tar seg av grillingen og lærer de fremtidige barna deres å spille fotball. Men viktigst av alt: en som ikke vekker noen pirrende følelser i hjertet - eller andre steder. Som ung enke tar ikke Lucy sjansen på å miste alt igjen. Men å dele livet sitt med en katt og «de svarte enkene» på det familieeide bakeriet, er ikke nok. Nå må hun si farvel til Ethan, hennes sexy, men upassende «venn med frynsegoder», og hei til mannen hun kan gifte seg med.

Problemet er bare at Ethan Mirabelli slett ikke har tenkt å forsvinne. Ifølge ham finnes nemlig alt hun trenger rett foran nesen på henne. Men vil han klare å overbevise henne om at den nest beste faktisk kan være det beste som noensinne har hendt henne?

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2014