Første omgang

av (forfatter) og Frode Øverli (illustratør).

Bladkompaniet 2001 Innbundet

Boka inneholder de tidligste Pondus-stripene og søndagssidene, ting som ikke har vært presentert i bladet. Her møter vi sofapoeten, bussjåføren og fotballfanatikeren Pondus og vennene hans.

... For viss du kan å teikne, så kan du lage teikneseriarder heltane framleis oppfører seg som tenåringar. Der heltane har kone og barnog hus, men framleis lar seg engasjere av diskusjonar om AC/DC eller Kiss, ogframleis ser litt ned på folk som ikkje veit kven som var tredjekeeper på Liverpooli sesongen 71/72. Viss du virkelig kan å teikne, kan du klare å lage serien så braat han blir popular, trykt i store aviser og blad, blir sitert heftig og gjerneoveralt. Og plutselig sitt vi der, alle vi som gjorde som læraren sa, som varpliktoppfyllande og flinke, og på eit eller anna punkt i livet erklærte at vivar voksne og at det finst viktigare ting enn fotball og musikk, plutselig sittvi der, og det er vi som er taperane, det er vi som er utanfor. Fordi vi ikkjeveit kven som var tredjekeeper på Liverpool, i sesongen 71/72.. (Utdrag fra forordet avAre Kalvø)

Forlag Bladkompaniet

Utgivelsesår 2001