Flukt

av (forfatter) og Silje Breivik (oppleser).

Aschehoug 2021 Lydfil

Det er julaftan. Elisabet og Sakarias har vore ved grava, sett lys, børsta snø av steinen - så køyrer han ho heim. Dei skal vere kvar for seg denne første jula utan sonen. Sorga over han har kome mellom dei. Dei har skilt lag.
Men så blir det likevel til at dei er saman julaftan. Elisabet sett seg til pianoet og speler eit stykke sonen deira likte godt.
Det skal kome til å bli ei heilt spesiell julenatt for dei begge.
Romanen skildrar forholdet mellom dei levande og døde og strekk seg eit stykkje utover det vi til vanleg oppfattar som realisme.

FLUKT er nominert til både Bokhandlerprisen og Ungdommens kritikerpris.

«Besettende. Få andre norske forfattere kan skildre en krangel bedre enn Carl Frode Tiller. Det musikalske språket og den dype innsikten i menneskesinnet, har helt siden debutromanen «Skråninga», vært av et kaliber bare læremesteren Jon Fosse kan matche. Med denne romanen har Tiller tatt et nytt og risikofylt steg videre i et allerede formidabelt forfatterskap.» Gabriel Michael Vosgraff Moro, VG (Terningkast 5)

«En perle i bokhøsten. Flukt er befriende dristig og en leseopplevelse av de sjeldne.» Maya Troberg Djuve, Dagbladet (Terningkast 5)

«... levende og underholdende. I tillegg til den originale historiefortellingen, er Tillers måte å bruke språket på strålende. Det er uanstrengt og økonomisk, og så dynamisk at det er umulig å ikke la seg begeistre og rive med. Maren Dahl Keller, BOK365 (Terningkast 5)

«Suverent om eksistensiell smerte. Gjennom teknisk briljans og psykologisk sensitivitet opphever Carl Frode Tiller grensene mellom levende og døde. I scene etter scene viser han, som så mange ganger før, en suveren evne til å fremstille mellommenneskelig dynamikk og eksistensiell smerte. Realisme eller ikke, Flukt er nok en betydelig roman fra Carl Frode Tillers hånd.» Anne Merethe K. Prinos, Aftenposten

«Årets beste norske roman. (...) her flyter det så uhindret, så uanstrengt, så elegant at det påkaller en indre jubel på litteraturens vegne.» Leif Bull, Dagens Næringsliv

«... som fortelling om sorg er romanen nær og innsiktsgivende. Ja, Flukt er ei glimrende bok.» Ulla Svalheim, Vårt Land

«Kjærleik og død, sorg og kommunikasjonsbrest. Kjende tillerske tema, nydeleg handsama. Flukt er ei av haustens beste bøker.» Gerd Elin Stava Sandve, Dagsavisen

«Vondt og vakkert. Igjen har Carl Frode Tiller levert ein framifrå roman som denne lesaren tar av seg hatten for.» Oddmund Hagen, Dag og Tid

«Carl Frode Tiller beviser nok en gang at han er en av vår tids aller, aller dyktigste romanforfattere. (...) Les Tiller, for faen!» Sofie Kristine Flydal, Universitas

«Romanen er skrevet på Tillersk vis, med dialoger som svir og relasjoner i høyspenn.» Guri Hjulstad, Trønder-Avisa (Terningkast 5)

Format Lydfil

• "Mitt Abruzzo - journal 29.1. - 18.7. 2021" av Per Petterson
  • "Assalamu alaikum - roman" av Tore Renberg
  • "Stargate - en julefortelling" av Ingvild H. Rishøi
  • "Team Tuva - roman" av Marit Eikemo
  • "Eit hemmeleg liv - spesialagent og spaniafrivillig Wilhelm Holst" av Sigrun Slapgard
  • "Den siste overlevende er død - roman" av Mattis Øybø
  • "Natten. Søvnen. Døden. Stjernene" av Joyce Carol Oates