Finna kyrkjedøra i meg

Vigmostad Bjørke 2019 Heftet

Den tretten år gamle guten ser ein vaksen mann gå avkledd på ein varm dag. Det vekker ei spenning som er nok til å skjøne at tiltrekkinga går i «feil lei». Kva skal no skje med odelen, den ætteplikta som er planta så djupt i han, og kva med den nedervde omsorga for dyra? Alt kan slutte med han.
Finna kyrkjedøra i meg er ei sterk og sår forteljing om å vekse opp på landsbygda i ei tid då det å vera homofil var enda meir skambelagt enn i dag. Det handlar om å vera vennelaus og om sosial skade. Det handlar om å vera seg sjølv der ein bur, og om å finna og få leva med den store kjærleiken. Det er ei forteljing gjennomsyra av bondens kjærleik til gard, jord og dyr, ein kjærleik like sterk alle dagar gjennom året.
Per Helge Genberg (f. 1959) er frå Lierne og bur i dag på Levanger. Han arbeider som byråkrat og bonde, og har hovudfag i nordisk språk og litteratur. Han debuterte i Signaler 2016. Familie: mannen Øystein, mor Oddbjørg og sauene Ømjer, Phèdre, Øyfrid, Terna, Eivør, Shabana, Aylar, Wilhelmina, Ragna, Ingeborg, Jakobine og Hrafnheidur.
«Når siste side er vendt, går du straks tilbake til start og leser boka en gang til.» Fredrik Wandrup, Dagbladet [terningkast 5]
«Forfatteren har lyktes svært godt med å åpne dører inn mot hverdagens hellige rom.» Fartein Horgar, Adressa

Forlag Vigmostad Bjørke

Utgivelsesår 2019

ISBN13 9788241919596

EAN 9788241919596

Serie Sauebonden og dei tre kjærleikane (1)

Genre Biografisk litteratur

Omtalt person Per Helge Genberg

Eg trur ikkje det blir han og meg.
Eg veit det er oss.

• "Ein mann å halda i - bruksdikt for kvardag, fest og andre høve" av Arne Hjeltnes
  • "Og prosjekta skal bleikne" av Per Helge Genberg
  • "Hvor er lyset om vinteren? - da Sivert valgte å avslutte livet" av Tove Irene Langsveen
  • "Rosemalte selfies - og omvendt - dikt" av Einar Økland
  • "Elsket og savnet - en gravferdskonsulents betroelser" av Anne Marie Brenne