Find her

2016 Heftet

AN ESCAPED KIDNAPPING VICTIM BECOMES AN AVENGER OF INNOCENTS. CAN SHE ESCAPE WHEN SHE'S TARGETED AGAIN? The eighth novel in Sunday Times bestseller Lisa Gardner's Detective D. D.

Warren series. Harlan Coben says FIND HER is 'taut psychological suspense' which 'should not be missed'. A LOST GIRL FOUND 472 days locked in a pine box, at the mercy of a madman.

Flora Dane survived her hell with only one goal: develop all the deadly skills necessary to make sure she's never caught again. ANOTHER GIRL MISSING Detective D.D. Warren believes that Flora may be the key to finding missing college student, Stacy Summers.

But she must follow rules that Flora has no interest in. For Flora no risk is too great, no cost too high, even if it means playing into a predator's hands. Two victims.

One cop. TIME IS RUNNING OUT...if you're going to FIND HER

Utgivelsesår 2016

ISBN13 9781472220318

EAN 9781472220318

Serie D.D. Warren (8)

Genre Politi og detektiver Krim

Omtalt sted Boston

Veldig spennende! Selv om boka var på nesten 450 sider, var jeg litt lei meg da den var ferdiglest.

En utrolig skummel og mareritt-aktig historie! Denne forfatteren har en vanvittig fantasi, noe som gjør mange av hennes bøker vanvittig bra.
Det som er en stor bonus er at man følger karakterene i bøkene og deres hverdag utenom det kriminelle i boka.

Dette var min 4 bok i D.D. Warren serien til forfatteren. Bra, velskrevne bøker. Men de er til forveksling lik hverandre

Bøker jeg starter på og som ikke innfrir.. :(

• "Den du elsker" av Lisa Gardner
  • "Den andre kvinnen" av Sandie Jones