Filmtabber

klassiske flauser og glipp i filmens verden

av (forfatter) og Ragnar Askeland (gjendikter).

Damm 2003 Heftet

Boka inneholder tabber fra et tusentalls filmer, topplister over de beste tabbene og de verste filmene, serietabber og en hel avdeling Bond-brølere.

Har du noen gang sett et armbåndsur i en film fra middelalderen? Eller tre politimenn gå inn i bilen og fem komme ut? Da er du en årvaken kinogjenger. Du er ikke alene! På nettsiden www.moviemistakes.com finnes det godt over 12 000 tabber fra mer enn 1700 filmer, og nettsiden har hatt 57 000 besøk på en dag! Jon Sandys startet nettsiden for moro skyld - og dermed skapte han en ny hobby verden over.
"Feilspotting" er blitt en lidenskap for tusenere av kinogjengere, videofreaks og DVD-fans.
I denne boka finner du massevis av saftige tabber fra et tusentall filmer, topplister over de beste tabbene og de verste filmene, serietabber og en hel avdeling Bond-brølere. Tro det eller ei - du finner tabber til og med i norske filmer!

Forlag Damm

Utgivelsesår 2003

ISBN13 9788204088468

EAN 9788204088468

Serie Filmbok

Tårnet av uleste bøker i kroken på rommet mitt.

Haugen