Fight club 2

graphic novel

av (forfatter) og Cameron Stewart (illustratør).

2016 Innbundet

Fight Club 2 is avaliable exclusively as a Graphic Novel!

Some imaginary friends never go away . . .

Ten years after starting Project Mayhem, he lives a mundane life. A kid, a wife. Pills to keep his destiny at bay. But it won't last long, the wife has seen to that. He's back where he started, but this go-round he's got more at stake than his own life.The time has arrived . . .Rize or Die.

New York Tomes bestselling novelist Chuck Palahniuk and acclaimed artist Cameron Stewart have collaborated for one of the most highly anticipated comic book and literary events of 2015--the return of Tyler Durden. The first rule of Fight Club 2 might be not to talk about it, but Fight Club 2 is generating international headlines and will introduce a new generation of readers to Project Mayhem.

Utgivelsesår 2016

I wanted to destroy everything beautiful I’d never have

Then you're trapped in your lovely nest, and the things that you used to own, now they own you.

"It's only after you've lost everything," Tyler says, "that you're free to do anything."

Alle smiler med den usynlige pistolen mot tinningen.

The people I know who used to sit in the bathroom with pornography, now they sit in the bathroom with their IKEA furniture catalogue.

Dette er et emne bokelskerne tilsynelatende aldri blir ferdig med å diskutere, og det virker som om mange mener at fasiten er at boka nødvendigvis alltid er best. Vel, jeg er uenig, så her er noen anbefalinger både til adapsjonsjunkiene og til skeptikerne.

Stjålet rett fra Wikipediaen
"Svart humor, også kalt morbid humor og annet, er en spesiell grotesk, pessimistisk eller svartsynt form for humor og satire der emnet er alvorlig og gjerne kan gjøre folk opprørte, slik som død, krig, narkotika og lignende. Provokasjoner og lek med tabuer er ofte en viktig del av den svarte humoren, som kan betraktes som en måte å vekke dem som ser og hører, og dermed et virkemiddel for å endre holdningene i samfunnet. Svart humor er ofte preget av ironi, men også det tragikomiske."
Kom med forslag du

bøkene jeg leste i 2012

Dette er en liste med bøker jeg har lest i 2013. Målet er 20 000 sider.

Mål nådd 19. november (20 154 sider)

Bøker som er gjort til film/serie, som jeg både har lest og sett. Jeg har bare lagt ut den første boka i en bokserie.
Lista er ikke rangert på noen måte.

• "Diary - a novel" av Chuck Palahniuk
  • "Choke" av Chuck Palahniuk