Fifty shades

freed

fifty shades trilogy 3

2012 Heftet

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO

Anastasia har alltid visst at det ikke er enkelt å elske Christian Grey, og forholdet stiller dem begge overfor utfordringer de ikke hadde forventet. Anastasia må lære seg å dele Christian Greys livsstil uten å miste sin egen integritet og uavhengighet, og Christian må legge fra seg sitt behov for å alltid ha kontroll og kvitte seg med fortidas demoner. Når det virker som de har fått alt de kan ønske seg, skjer en tragedie som får Anastasias verste mareritt til å bli virkelighet. Dette er den tredje boka i en trilogi.

Utgivelsesår 2012

Genre Erotikk

Omtalt sted Stillehavsstatene

Språk Engelsk

Lesenivå Voksen

Hvis en skal rangere de tre bøkene i denne serien, kommer denne på siste plass. Uansett om jeg likte den godt eller ei, så var det desverre altfor lite spenning i denne.
Forfatteren kunne med hell ha spart seg for alle seksualskildringene om karakterene Ana og Christian, jeg ble rett og slett så lei all sexen at jeg bladde om hver gang noe minnet om "forplay".
Overrasket over at det hele sluttet som det gjorde, noe skuffet til og med. Det ble muliggens litt for koselig på slutten med tanke på stemningen som blir satt når en begynner å lese bok nr. 1.

Denne teksten røper noe fra handlingen i en bok. Klikk for å vise teksten.

Leste litt over halvveis før min datter kom og overtok boken - hun kunne ikke vente! Jeg leste en annen bok så det var greit, men gleder meg til å fortsette.

Overraskende start, hadde ventet at den skulle fortsette rett på etter 1. bok, men fint at ikke alt kommer slik en venter ;)

Denne teksten røper noe fra handlingen i en bok. Klikk for å vise teksten.

Hele denne serien er ikke å legge ifra seg. Det er nesten for trist å bli ferdig, men anbefales på det sterkeste. Engelsken er enkel så man trenger ikke å være ekspert for å skjønne den :)

Denne teksten røper noe fra handlingen i en bok. Klikk for å vise teksten.

"Hvis man vokser opp med et ensidig negativt selvbilde, tror at man er utstøtt, en villmann ingen kan elske, da tror man at man fortjener å bli slått."

Bøker kjøpt pr 24/11. Må bare få nok tid til å lese... Prioriteringer, prioriteringer.... ;)

Her en samling favorittbøker gjennom tidene - alt fra Fifty shades til Dostojevskij. Alt av litteratur som har gitt meg god underholdning er på denne listen! Mener personlig - etter å ha lest en del, at det enkle kan være svært bra.

• "Fifty shades - darker" av E.L. James
  • "Gjenspeilt i deg - en Crossfire-roman" av Sylvia Day