Fem skuggar

bok II

Aschehoug 2018 E-bok

«Den beste flyktning.romanen som har blitt skrevet i Norge. Lars Petter Sveen har skrevet en tett og spennende roman om fire somalieres flukt til Norge. Litterært står han også i en klasse for seg.» Marius Wulfsberg, Dagbladet (terningkast 5)

Fem ungdomar har flykta frå Somalia, gjennom Afrika og over Middelhavet. No er dei komne til Europa. Dei er på veg nordover, på jakt etter ein stad dei kan starte eit nytt liv.

Aisha slit med traume, ho prøver å finne ei ny historie om seg sjølv, men blir stadig minna på kven ho var før ho drog. Said kjenner ikkje lenger seg sjølv igjen, medan Khadar ikkje seier noko i det heile. Isir vel å fortelje dei historiene den nye verda vil høyre, men kva om den verkelege historia finnes i skuggane? Kven er du eigentleg når ingen veit kven du er?

"Fem skuggar" er ei frittståande fortsetjing av romanen "Fem stjerner".

«Det er deilig å være i Lars Petter Sveens univers. Delvis fordi språket er så poetisk og billedlig, delvis fordi han har så kontroll på fortellingene, men mest fordi han bygger opp et helt annet univers. Å lese Sveen er å lese noe annerledes.» Ida Vågsether, Stavanger Aftenblad (terningkast 5)

«Troverdig og mørkt om ungdommer på flukt til Europa.» Anette Os, Fædrelandsvennen (terningkast 5)

«Lars Petter Sveens Fem skuggar er ubehagelig, men viktig lesning. ... Sveens doble romanprosjekt representerer et ofte etterlyst alternativ til huslig middelklasse-tematikk, som lever godt under 'skriv det du vet'-dogmet.» Elin Kittelsen, Klassekampen

«Lars Petter Sveen har klart det nesten umulige, å gi troverdig stemme til fem somaliske flyktninger i Europa i romanverket Fem stjerner og Fem skuggar. Sistnevnte helt fersk denne høsten, og kanskje hakket bedre enn fjorårets roman (...) Fem skuggar er sammen med Fem stjerner blitt et verk som underbygger Sveens dristighet og originalitet som forfatter.» Turid Larsen, Dagsavisen

«Hver setning hos Lars Petter Sveen har et avklart forhold til hel.heten og intrigen. (...) Sveens prosjekt er å sende en lommelyktstråle inn i det mørket som vår tids flyktningstrømmer utgjør.» Sindre Andersen, Vårt Land

ISBN13 9788203364150

EAN 9788203364150