Fear nothing

Bantam Books 1998 Heftet

Christopher Snow er atletisk, kjekk, intelligent og morsom, men han lider av xeroderma pigmantosum; en genetisk feil som gjør at huden og øynene hans ikke tåler sollys. Han bor sammen med andre med samme lidelse i Moonlight Bay, en by i konstant mørke som ingen andre kjenner til. Christopher finner ut at det er foregått genetiske eksperimenter på en militærbase i nærheten av byen. På et eller annet tidspunkt har eksperimentene kommet ut av kontroll, og i stedet for å skape friske og sunne mennesker, er det blitt skapt monstere.

Forlag Bantam Books

Utgivelsesår 1998

Genre Grøssere

Folk spør meg hele tiden om hvem som er min yndlingsforfatter, jeg svarer "hæ?" og innser at jeg aldri ser frem til at en eller annen bok blir utgitt av nettopp DEN forfatteren. Dette er jakten på h*n som skal gi meg forventninger ved hver utgivelse (hvis død, ved hver nyoppdagede), samt gi meg lyst til å lese den samme boken om igjen.

Bøker med et krim-plot som har noe overnaturlig i seg

• "Mørkets by" av Dean R. Koontz
  • "Grip natten" av Dean R. Koontz