Farvel til betennelser

med naturlig mat og livsstil

få et optimalt immunforsvar og god fordøyelse med inflammasjonsdempende mat

av (forfatter), Ralf Sundberg (forfatter) og Dag Biseth (oversetter).

Lille måne 2020 Innbundet

Er du lei av å ha litt vondt, her og der, hele tiden? Er det på tide å søke etter et liv uten betennelser?

I hvor stor grad påvirker betennelsestilstander i kroppen immunforsvaret ditt? Mange av oss lever med kroniske betennelsestilstander i kroppen, og det kan utløse alvorlig sykdom på sikt.

Denne boken er din guide til mat og livsstil som tar knekken på betennelser.

Mange sykdommer starter nettopp med en betennelse i kroppen, så hvorfor ikke gi kroppen den næringen den vil ha slik at betennelsene ikke får utvikle seg?

Martina Johansson og Ralf Sundberg har skrevet denne viktige helseboken som gir deg nøklene du trenger i tider hvor det å ta vare på egen helse blir stadig viktigere.

I denne boken lærer du om immunforsvaret og hormonene dine slik at du kan få en optimal tarmfunksjon, tømme kroppen for giftstoffer og gi kroppen en sjanse til å helbrede og reparere seg selv. Boken gir konkrete råd for bedre stoffskifte, fettforbrenning, hormonell balanse og et optimalt immunforsvar.

Livsstilsykdommer starter ofte i det skjulte, og ofte er det en betennelse som ligger bak.

Vil du vite mer om hvordan du kan bli en bedre utgave av deg selv?
Dette er en praktisk bok med håndfaste råd som alle kan følge!

Forlag Lille måne

Utgivelsesår 2020

• "Betennelsesfri - en ny forståelse av årsaken bak mange helseproblemer" av Martina Johansson
  • "Pust for livet - det viktigste helsegrepet du kan ta" av Marianne Magelssen
  • "Frakoblet - de egentlige årsakene til depresjon - og de overraskende løsningene" av Johann Hari
  • "Alene naken - hvorfor er vi redd for å være oss selv?" av Tormod Huseby
  • "God jul - hvor er du?" av Beate Grimsrud
  • "Men du ser ikke syk ut" av Ragnhild Holmås
  • "Det er nå du lever - en veiviser til åndelig opplysning" av Eckhart Tolle
  • "Tingenes tilstand - roman" av Sandra Lillebø
  • "Omgitt av idioter - hvordan forstå dem det ikke går an å forstå" av Thomas Erikson
  • "Disse øyeblikk - roman" av Herbjørg Wassmo
  • "Vær snill med dyrene - roman" av Monica Isakstuen