Falske løfter

Egmont Hjemmets bokforl. 1998 Innbundet

Margaret og Adam har vært gift i 15 år. De har tre barn, et vakkert hjem, en trygg familieforankring og mange gode venner. Men en dag dukker deilige og forføreriske Randi opp. Hun var Adams store lidenskap før han giftet seg med Margaret. Nå vil hun ha et familieliv med mann og barn.

Forlag Egmont Hjemmets bokforl.

Utgivelsesår 1998

ISBN13 9788259019325

EAN 9788259019325

Genre Romantikk

Ethvert samfunn har sine klasser; det er ikke demokratisk og skulle ikke ha vært slik, men slik er det likevel. En professor i latin tilbringer ikke fritiden sin sammen med en drosjesjåfør.

Jeg lurer på om du opptrer på samme måte i jobben din. Tar du folk i hånden og inngår kontrakter du vet du kommer til å bryte så fort du kan tjene på det? Er du bruktbilselgeren som tar imot folks penger fullt vitende om at bilen kommer til å falle fra hverandre straks de kommer rundt hjørnet?

• "Frihetens pris" av John Sherlock
  • "Magnoliablomsten" av Lois Battle