Et steg foran

veien til varig løpeglede

Vigmostad Bjørke 2021 Innbundet

«Det øyeblikket var avhengighetsskapende. Jeg visste allerede da at jeg ville oppleve dette igjen; jeg var hektet. Løpingen hadde tatt meg.»
Etter mange år med usunn livsstil fant Jann Post tilbake til løpegleden. Han elsket følelsen av stigende form, fikk mer overskudd og taklet stress bedre. Han trengte ikke å løpe langt eller hardt, det viktigste var å komme seg ut. Denne gleden vil han inspirere flere til å oppleve. Enten du er helt i startfasen eller jakter på sterkere tider i konkurranser, får du uvurderlige tips. Post deler både egne erfaringer og kunnskap han har samlet gjennom samtaler med eliteutøvere og trenere. Han skriver om hvordan du kommer i gang, overvinner sviktende motivasjon, trener variert og effektivt, og ikke minst hvordan du får gjennomført løpeturen i en travel hverdag. Boken har også egne treningsopplegg for nybegynnere, mosjonister og supermosjonister som trener mot 10 kilometer, halvmaraton og maraton. Det eneste du må gjøre, er å snøre på deg løpeskoene og ta det første steget. Bli inspirert til å gjennomføre løpeturen på tross av ti gode unnskyldninger for å la være.
«Ei velskrevet og personlig løpebok - med mange gode råd og treningsforslag.» Anmeldt i Kondis
«Han formidler raust av sin store kunnskap til andre løpere, både nybegynnere og de som befinner seg i nærheten av Posts egne gode tider.»Anmeldt i Kondis

Forlag Vigmostad Bjørke

Utgivelsesår 2021

ISBN13 9788241952715

EAN 9788241952715

Om du er interessert i løping og lurer på hvordan du skal komme i gang, fortsette eller begynne på nytt, så er dette boken for deg.

De beste er ikke kontinuerlig suverene, men de er suverene på kontinuitet.

Alt jeg har lest i 2021

• "Men du ser ikke syk ut" av Ragnhild Holmås