Et spill om skyld

Hjemmets bokforl. 1992 Innbundet

Selv om boken levendegjør rettssalsscener, handler den om mer enn en opprivende rettssak. Den forteller om familiekjærlighet og personlig stolthet, den forteller om hvor langt en mann er villig til å gå for å beskytte det viktigste av alt ... uten å ane at han er en brikke i et større og hardere spill. Da statsadvokat Mark Blackwell tilslutt må oppgi rettssalens velregisserte konfrontasjon og våge seg ut i en farligere personlig strid, er det bare ett spørsmål som opptar ham: Kan han redde sønnen - og seg selv - på den måten?

Forlag Hjemmets bokforl.

Utgivelsesår 1992