Et barn til låns

Schibsted forlagene 2006 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Ingrid er forsvunnet, og i Målselvdalen letes det etter henne selv om de fleste frykter at hun har omkommet i den strie elva. Aile føder sin førstefødte, tilsynelatende alt for tidlig. Med Arons hjelp legger hun ut på en lang og farlig ferd som skal besegle hennes datters skjebne. Til slutt når Aron Tromsø, uvitende om at Ingrid skjuler seg der. Når de møtes ved en tilfeldighet røper Aron en av sine dypeste hemmeligheter.

Ingrid er forsvunnet. I Målselvdalen leter folk høyt og lavt etter henne, selv om de fleste frykter at hun har omkommet i den strie elva. I vinterlandet føder Aile sin førstefødte, tilsynelatende altfor tidlig. Med Arons hjelp legger hun ut på en lang og farefull ferd som skal besegle hennes datters skjebne . og mange andres . før hun vender tilbake til sine egne. Til slutt når Aron Tromsø, uvitende om at Ingrid skjuler seg der. Så møtes de ved en tilfeldighet, og Aron ser seg tvunget til å røpe en av sine dypeste hemmeligheter.

Forlag Schibsted forlagene

Utgivelsesår 2006