Et annerledes liv

av (forfatter) og Ellen Marie Arefjord (medforfatter).

Z-forlag 2011 Innbundet

Ruben Klipper forteller her om sitt liv og sine erfaringer knyttet til det å leve med Tourettes syndrom og ADHD. Han ønsker bl.a. å formidle hvordan det er å være annerledes og å bli mobbet for dette.

.I barneårene var det kjipt når noen hadde sine egne meninger om hvordan hodet mitt funka, og jeg syntes det var vondt og urettferdig å bli mobba fordi jeg er født med Tourettes Syndrom og AD/HD, som jeg ikke er herre over. Men jeg er heldigvis blitt bedre til å kontrollere meg. Jeg har hatt utfordringer og motgang i bøtter og spann, men nå føler jeg det helt naturlig -- og fint -- å dele disse erfaringene med dere..

Ruben har kommet over mye av problemene sine og reiser nå rundt og holder foredrag på skoler om det å være annerledes og bli mobbet. Han har skrevet denne åpenhjertige boken om livet sitt og om sin drøm om å bruke sine erfaringer til å hjelpe andre.

Forlag Z-forlag

Genre Personlige beretninger