Engler i mitt hår

den sanne historien til en moderne irsk mystiker

av (forfatter) og Benedicta Windt-Val (oversetter).

Cappelen Damm 2010 Innbundet

Da forfatteren var barn på den irske landsbygda, la folk merke til at hun ikke lot til å registrere verdenen rundt seg. Det var fordi hun ikke bare så vår verden, men engler og ånder også - like livaktig. Lenge trodde hun at alle andre så det samme som henne. I denne boken forteller hun historien om sitt liv, lar oss møte alle dem hun selv har møtt fra den andre siden og forklarer hvordan engler ser ut og hvordan de virker.

ISBN13 9788202299903

EAN 9788202299903

Genre Personlige beretninger

Omtalt person Lorna Byrne

Denne dama vet saker de aller aller færreste vet om med sikkerhet. Hun er troverdig og det er svært spennende lesning. Dette er verdt å lese nøye.En diamant av en bok. En høyst uvanlig bok.

Faktum er at vi alle er engler.

• "Trappene til himmelen" av Lorna Byrne
  • "Bevissthetens hemmelige historie - fortidens nøkler åpner fremtidens dører" av Meg Blackburn Losey
  • "Templene på den andre siden - i visdomshallene bak denne verdens slør" av Sylvia Browne
  • "Thetahealing - med utgangspunkt i sin egen spontane helbredelse, tar Vianna Stibal oss med inn i Thetahealingens magiske verden" av Vianna Stibal
  • "Budskap - tegn, besøk og forvarsler fra dem som omkom 11. september 2001" av Bonnie McEneaney
  • "Synske barn - om barn med overnaturlige evner" av Sylvia Browne
  • "Ørnen og kondoren - en sann historie om en uventet mystisk reise" av Jonette Crowley
  • "Flow - livets magiske flyt" av Charlene Belitz
  • "Universets plan - sjelens kreative og åndelige utvikling" av Lena Ranehag