En uskyldig tid

av (forfatter) og Anders Mordal (oppleser).

Lydbokforlaget 2003 CD

Romanen handler om et skrantende kjærlighetsforhold, som starter i Moss og som ender i en vill odyssé gjennom Sentral-Europa og møtet med østeuropeisk mafia og terrororganisasjoner.

I de Bernske alper, under det sveitsiske mesterskapet i kiting på Thuner Zee, vaklet for noen år siden en mager og avkreftet mann ut av alpeskogen. Han var så forkommen at han ikke enset deltagerne som la de blafrende skjermene sine ned og kom løpende over isen for å hjelpe ham. Han fortsatte å gå, og måtte legges ned med makt. Mannen var hulkinnet og hadde grå skjeggvekst, grått hår, og i det gule og vansirede ansiktet virret to rennende øyne rundt, uten å finne feste. Han kunne være i midten av tredveårene, eller eldre. Det eneste han ville si, var navnet sitt, men hva navnet egentlig var, eller på hvilket språk han sa det, skjønte ikke de omkringstående.

Forlag Lydbokforlaget

Utgivelsesår 2003

Format CD

• "Overgang til tertiær : gjenfortelling ; Gå under : noveller" av Jonny Halberg
  • "Gå til fjellet - roman" av Jonny Halberg
  • "Barnevakt - roman" av Ketil Bjørnstad
  • "Trass - fortelling" av Jonny Halberg
  • "Tvillingen - roman" av Jonny Halberg
  • "Alt hva hjertet begjærer - roman" av Knut Faldbakken
  • "Før og etter" av Rosellen Brown
  • "All verdens ulykker - innberetning til Det kongelige norske utenriksdepartement om Jonny Halbergs reise til Romania 2005" av Jonny Halberg
  • "Julehustru" av Pirjo Hassinen
  • "Levende litteratur - fra Gilgamesj til Bob Dylan" av Tore Zetterholm