En shopoholikers hemmelige drømmeverden

av (forfatter), Torleif Sjøgren-Erichsen (oversetter) og Nina Ossavy (oppleser).

Lydbokforlaget 2008 Lydfil

Rebecca Bloomwood er journalist i tidsskriftet Vellykket sparing. I arbeidstiden gir hun leserne råd om hvordan de skal ta vare på pengene sine. Fritiden bruker hun til å shoppe. Hun vet hun har mistet kontrollen over økonomien, at hun burde skjære ned på forbruket og ta kontakt med banken og kredittkortselskapene. Men det er alltid noe hun simpelthen må ha. Dette er den første boka om Rebecca.

"En shopoholikers hemmelige drømmeverden" er den første boka om Rebecca Blomwood. Den er en skikkelig underholdningsbok til å drømme seg bort i, samtidig som den har en alvorlig undertone. Rebecca Bloomwood er journalist i tidsskriftet "Vellykket sparing". I arbeidstiden gir hun leserne råd om hvordan de skal ta vare på pengene sine. Fritiden bruker hun til å shoppe. Rebecca vet hun har mistet kontrollen over økonomien, at hun burde skjære ned på forbruket og ta kontakt med banken og kredittkortselskapene. Hun vet det er dumt å kaste varselbrevene. Hun forsøker forgjeves å spare. Hun prøver også å tjene mer. Men det er alltid noe hun simpelthen må ha.

Forlag Lydbokforlaget

Utgivelsesår 2008

Format Lydfil

Omtalt sted London

Her samlar eg dei bøkene eg har i bokhylla mi. På denne måten kan eg sjølv få oversikt over kva eg har lese og kva som bør lesast før eg tar av hos bokhandlaren. Pensumbøkene tar eg ikkje med;)

Lagt til i den rekkefølgen jeg har lest de.

Da har jeg vært på fretex igjen, og også denne gangen kom jeg hjem med 2 bæreposer med bøker. Dette er hva jeg fant i hyllene denne gangen

Disse bøkene har jeg lest. Bare å spør om dere lurer :)

• "En shopoholikers uimotståelige nye verden" av Madeleine Wickham
  • "En shopoholiker med baby" av Madeleine Wickham