En shopoholiker med baby

av (forfatter) og Vibeke Saugestad (oversetter).

Gyldendal 2009 Heftet

Tilværelsen til Rebecca Bloomwood kunne ikke vært bedre. Selv om klesbutikken hun jobber i er en fiasko, er hun gravid og på leting etter hus sammen med mannen Luke. Det skal ikke mangle på noe når den nye babyen kommer, og hun er blant annet i gang med å planlegge et spesialdesignet barnerom. Idyllen slår imidlertid sprekker når Rebeccas kjendisgynekolog viser seg å være Lukes eks-kjæreste. Dette er den femte boka om Becky Bloomwood.

Becky Bloomwood er i paradis! Ny jobb, ny leilighet og en baby på gang. Men kreditten er stadig oppbrukt og dét nå som hun shopper for to. Ny, forrykende Drops-pocket. Rebecca Bloomwood synes tilværelsen er en dans på roser. Hun jobber i Londons hippeste klesbutikk The Look, hun går på husjakt med mannen Luke, og hun skal ha barn! Becky kunne ikke vært lykkeligere . spesielt ikke siden hun fant ut at shopping er et eksepsjonelt godt middel mot morgenkvalme. Alt skal være 100 prosent perfekt når den nye babyen kommer: Barnerommet skal være spesialdesignet, de må kjøpe den nyeste, kuleste barnevognen og hun bare MÅ bruke Londons hotteste gynekolog. Når kjendisgynekologen viser seg å være Lukes intellektuelle eks-kjæreste, begynner Beckys rosenrøde verden å smuldre opp. Plutselig er de tre i ekteskapet, i hvert fall er det det Becky tror .Sophie Kinsella er forfatter og journalist. Hun har skrevet fem bøker om shopoholikeren Rebecca Bloomwood -- og også utgitt flere bøker under navnet Madeleine Wickham. Bøkene hennes selges verden over og er stadig å finne på bestselgerlistene. Dette er hennes siste internasjonale bestselger og den femte boken på norsk om Rebecca Bloomwood.

Utgivelsesår 2009

ISBN13 9788205388413

EAN 9788205388413

Serier Rebecca Bloomwood Drops (5)

Omtalt sted London

Denne boka likte jeg overraskende godt! Javisst er hovedpersonen helt håpløs når det gjelder klær og kredittkort, men man blir glad i henne likevel! Det er mange forviklinger og komiske situasjoner, og det hele er ganske godt balansert. Jeg blir revet med! Jeg lo av de komiske situasjonene hovedpersonen klarte å havne oppi, og jeg leste med stor innlevelse i håp om at alle problemene skulle løse seg etter hvert. Knallgod chick lit!

Her samlar eg dei bøkene eg har i bokhylla mi. På denne måten kan eg sjølv få oversikt over kva eg har lese og kva som bør lesast før eg tar av hos bokhandlaren. Pensumbøkene tar eg ikkje med;)

Lagt til i den rekkefølgen jeg har lest de.

Disse bøkene har jeg lest. Bare å spør om dere lurer :)

Liker i utgangspunktet ikke å selge bøkene mine, men når man bor i en leilighet på 50 kvadratmeter MÅ det jo bli fullt en gang;) Bøkene er lest, altså brukt:) Kan hentes i Trondheim, eller sendes hvis kjøper betaler porto.

Disse bøkene har både vært fantastiske, og noen har vært tunge å lese, og jeg har holdt på å avslutte flere ganger. De fine er bare så nydelige, jeg er en person som ikke liker vanskelige navn på personer, da går jeg meg ofte "vill" og om boka i tillegg er veldig tykk, så blir det fort kjedelig å lese. Men dette er altså min liste.

• "Mini-shopoholiker" av Madeleine Wickham
  • "En shopoholiker finner en søster" av Madeleine Wickham