En norsk tragedie

Kolon 2012 E-bok

Håkon Sundin er sporløst forsvunnet, og huset hans står i flammer. Forsvinningen setter i gang en rekke hendelser og bygdas historie og hemmeligheter rulles opp. Her er grådighet, nabotvister, slåsskamper, kjærlighet, utroskap, svindel og menneskelighet i skjønn forening.

Forlag Kolon

ISBN13 9788205431058

EAN 9788205431058

Jeg synes denne boka mangler framdrift, er usammenhengende og urealistisk. Synes også at språket er for platt.

Jeg var en enkel mann, og som en enkel mann hadde jeg levd i noen år.

• "Amatørene - filmmanuskript" av Jonny Halberg
  • "Overgang til tertiær : gjenfortelling ; Gå under : noveller" av Jonny Halberg
  • "I lyset - roman" av Håvard Syvertsen
  • "Kometenes øyeblikk" av Odd W. Surén
  • "Bildet på baksiden - roman" av Espen Haavardsholm
  • "Dødsmåter - roman" av Odd W. Surén
  • "1934" av Alberto Moravia
  • "Casanovas siste erobring - roman" av Einar O. Risa
  • "Gå til fjellet - roman" av Jonny Halberg
  • "Tvillingen - roman" av Jonny Halberg
  • "All verdens ulykker - innberetning til Det kongelige norske utenriksdepartement om Jonny Halbergs reise til Romania 2005" av Jonny Halberg
  • "Trass - fortelling" av Jonny Halberg