En kjærlighetshistorie fra evigheten

Forlaget Kristiansen 2009 Heftet

Boken handler om forfatterens opplevelse av et hellig partnerskap stiftet i himmelen, om personlig frigjøring og sann erkjennelse av at hun er elsket, og at hun elsker - med kropp, hjerte og sjel.

En kjærlighetshistorie fra evigheten handler om forfatterens opplevelse av et hellig partnerskap stiftet i himmelen, om personlig frigjøring og sann erkjennelse av at hun er elsket, og at hun elsker - med kropp, hjerte og sjel. Hun opphøyer tosom kjærlighet til en dimensjon av tidløshet, fullkommen enhet og komplett harmoni med Universet. Livet er skapt fra vårt indre, og gjenspeiler en global åndelig oppvåkning, evolusjon og ny bevissthet: Vi er alle En, og Alt som Er. Fra Hjertets lys - det er servert!

Forlag Forlaget Kristiansen

Utgivelsesår 2009

KJÆRLIGHETSGUDINNEN

Jeg reiser i min bevissthet om Alfa og Omega, alt i alt i Begynnelsen, og Adam og Eva, de første menneskene, i Paradis. Slik Yin og Yang er tvillingkrefter i Universet, representerer Mannen og Kvinnen den Maskuline og Feminine energien på Jorden.

I det jeg lar Ida og Pingula forenes i Kundalini kraften, opphøyer jeg tosom kjærlighet til en dimensjon av tidløshet, fullkommen enhet, og komplett harmoni med universet. Min indre Lysstråle, som er påkoblet himmel og jord, er nå integrert i den seksuelle energien: Lidenskap, kreativitet, livslyst og kraft.

Livet er skapt fra mitt indre, og gjenspeiler en global åndelig oppvåkning, evolusjon og ny bevissthet: Fra DUALITET – illusjon, materialisme, frykt og ego til HELHET – virkelighet, spiritualitet og kjærlighet. Vi er alle En, og Alt som Er.

En kjærlighetshistorie fra evigheten handler om et hellig guddommelig partnerskap stiftet i himmelen, om personlig frigjøring og sann erkjennelse av at jeg er elsket, og at jeg elsker - med kropp, hjerte og sjel. Fra Hjertets lys - det er servert!