En hunndjevels bekjennelser

av (forfatter), Kari Kemény (oversetter) og Kari Simonsen (oppleser).

Lydbokforlaget 2005 CD

Da den ugrasiøse Ruth får vite at ektemannen har et forhold til den deilige forfatteren Mary Fisher, sprekker det for henne. Ektemannen kaller henne en hunndjevel, og det går opp for henne at det kanskje er akkurat det hun er. Denne erkjennelsen får drastiske følger for Ruth og hennes nærmeste.

Forlag Lydbokforlaget

Utgivelsesår 2005

Format CD

Fantastisk, "Kick-Ass"-bok. Lesingen ga meg en tro på egen kraft og evne, akkurat som om jeg nettopp hadde inntatt en styrkedrikk.

"Selvfølgelig gjør det vondt," sa hun. "Det er meningen at det skal gjøre vondt. Alt som er verdt å oppnå har sin pris. Og, som en logisk konsekvens, kan man oppnå nesten hva som helst hvis man er forberedt på å betale den prisen. (...)"

Jeg fikk lyst til å lage en liste over bøker med varm og god humor. Forslagene har rent inn, og jeg håper at jeg får med meg alle etter hvert.

En kollega ba meg lage en liste over bøker jeg kunne anbefale akkurat henne og det resulterte i en liste som kanskje flere kan få glede av. Listen er en salig blanding av gammel og ny litteratur, lettlest og mindre lettlest, krim, spenning og skjønnlitteratur. Der bøkene tilhører en serie, så har jeg kun tatt med første bind.

Flere lyst til å lese bøker.