Elsk meg; avlogget

Juritzen forlag 2012 Innbundet

"Jeg klarer ikke å slutte, det er som om jeg har et sug etter å logge meg på ... Det er noe spennende i dette at jeg ikke vet hvordan han ser ut. Noe pirrende, som å ha sex med en man ikke kan se ansiktet på ..." Etter et sårt brudd og et år med bearbeiding, bestemmer Helena seg for å søke lykken gjennom nettdating. Først skeptisk, men snart drevet av jaktinstinktet, kaster hun seg som en hunntiger over de mange ledige mennene. Møtene byr på en rekke oppturer - men også mange skuffelser. Drevne nettsjekkere er i ferd med å ta motet fra Helena - er nettet virkelig så tømt for moral at man kan "bli" akkurat den man ønsker? Samtidig begynner hun å føle en avhengighet til den pirrende jakten og begir seg ut i opplevelser hun aldri før hadde drømt om ...

Forlag Juritzen forlag

ISBN13 9788282052078

EAN 9788282052078

Innbydende omslag. Litt humor, men for mye informasjon om nettdatingens faser og farer. Lettlest.

Interessant nok om fenomenet nettdating, men ikke noen god bok som roman. Flere irritasjonsmomomter språklig sett, men den er lettlest og fortlest dog. Mer i bloggen min: http://artemisiasverden.blogspot.no/2013/01/om-nettdating-forbruk-av-sex-besettelse.html#more

Altså, snakk om snobberi i bokform. Stakkars, vellykkede, hvite kvinne som "må" begi seg ut på nettdating. Det er jo en trøst at hun glatt hopper over kandidater som "fremstår like uinteressante som en jobb der man ikke behøver høyere utdanning." Dette er en bok skrevet for Frognerfitter.

• "Lykkekuren - bli lykkeligere på 31 dager" av Ragnhild Bang Nes
  • "Memento mori - husk, du skal dø - 6 kvinner, 6 historier" av Mette Randem