Elsk din neste

Bladkompaniet 2020 Heftet

Oleanna gruer seg til fremtiden - hun gruer seg til bryllupsdagen, til å flytte inn på Haveng og ikke minst til å gi slipp på Martin. Under trolovelsesfesten på Haveng introduseres Iseliljas nye selskapsdame, og Oleanna har muligens all grunn til å se mørkt på dagene som kommer ... Antonette smilte hovent til Oleanna og senket stemmen ytterligere. - Det e fleire her på gården som mein at han Carsten va gal som foreslo en sånn avtale som det her. Det e meg han Alexander har kjær. Hun hevet haken med et tilfreds smil. Fra døråpningen til spisestuen sto Elen og iakttok dem med iskaldt blikk. Louise blir fortvilet og sjalu av å se Alexander og Oleanna sammen. Hvordan skal hun holde ut å ekte presten, mens søsteren skal dele livet med mannen Louise selv alltid har elsket?

Forlag Bladkompaniet

Utgivelsesår 2020