Ekstrem fare ; Grønn terror

av (forfatter), Astrid Martinussen Almaas (oversetter) og Ola G. Furuseth (oppleser).

Lydbokforlaget 2009 Lydfil med spiller

Ekstrem fare: Noen har sendt inn trusler før Big air games går av stabelen. Hardy guttene tar saken og går undercover blant deltagerne for å få informasjon som ikke politiet så lett får tak i. Hardy guttene har funnet en profil av en Herr X som de håper å finne blant deltagerne. Grønn terror: En ekstrem miljøvernorganisasjon blir beskyldt for å drive med terror for å påtvinge andre sin overbevisning. Hardy guttene tar oppdraget og infiltrerer organisasjonen som er en gjeng med tenåringer med tilholdssted i Californias ørken.

Hardy-guttene Frank og Joe er tilbake! Serien om Hardy-guttene ble lansert i Norge i 1950. Pseudonymet Franklin W. Dixon skrev i alt 110 bøker fram til 1979. Nå møter vi de samme guttene i moderne utgave, med samme nese for mysterier. Denne digiboka inneholder de to første bøkene i den nye serien. "Ekstrem fare" Like før ekstremsportstevnet Big Air Games er det noen som legger ut dårlig skjulte trusler mot utøverne på forskjellige nettsider. Hardy-guttene går inn undercover. "Grønn terror" En organisasjon med ekstreme miljøvernere mistenkes for å planlegge terroranslag for å påtvinge andre sin overbevisning. Hardy-guttene infiltrerer gruppen.

Forlag Lydbokforlaget

Utgivelsesår 2009

Format Lydfil med spiller

Serier Nye Hardy-guttene Digibok

Genre Politi og detektiver Spenning

to gutter som heter frank hardy og joe hardy.

nnn

• "Ildprøven" av Franklin W. Dixon