Egen fri vilje

Owal forlag 2022 E-bok

Når hatet er feigt, går det rundt i samfunnet med maske og kaller seg rettferdighet. Privatetterforsker Louise Bøkker bestemmer seg for å ta en velfortjent ferie på Kreta, men ferien tar raskt en grusom vending. Levningene av et menneske blir funnet midt i Louises ferieparadis, og hun kastes inn i en etterforskning. Og verre skal det bli. Mye verre. «Egen fri vilje» er en margfrysende thriller du ikke vil legge fra deg! Kristin Dons-Wallebek( f.1953) debuterte i 2020 med thrilleren Bak hver en dør. Hun er utdannet innen økonomi og reiseliv og som godt voksen utdannet hun seg til sykepleier. I dag er hun selvstendig næringsdrivende, skriver bøker på heltid og kombinerer det med å være fast verge. Kristin Dons-Wallebek bor i Larvik og har etablert Owal Forlag.

Forlag Owal forlag

Utgivelsesår 2022

Serie Louise Bøkker (2)

Genre Politi og detektiver Thrillere

Omtalt sted Kreta Larvik

Her møter vi igjen privatetterforsker Louise Bøkker, og denne gangen reiser hun på ferie på Kreta. Her havner hun midt oppi noe, som hun begynner å etterforske på egen hånd, før hun etter en stund samarbeider med politiet. I tillegg til Kreta utspiller historien seg også i Larvik.

Historien er fin, og plottet er originalt og godt sammensatt. Spenningen stiger etter som man leser. Underveis blir boka til en pageturner.

Les hele omtalen her