Eg er mamma, eg skal vere god

av (forfatter) og Ane Barmen (oppleser).

Cappelen Damm 2017 Lydfil

Utgivelsesår 2017

Format Lydfil

ISBN13 9788202563141

EAN 9788202563141

Omtalt sted Tromsø

Hør høstens bokprater! / Lesetips / BØKER OG LITTERATUR / STAVANGER BIBLIOTEK / - Sølvberget Kilde: www.stavanger-kulturhus.no Sølvberget, Stavanger kulturhus

Jeg prater først om hva bøker og lesing betyr for meg og hvordan jeg kobler det opp mot arbeidet mitt. Deretter bokprat, gjennomgang av 16 romaner og novellesamlinger av norske forfattere som fortjener å bli lest mer.... En ettermiddag om høsten / Mirjam Kristensen Tingene hennes / Vidar Sundstøl Visning / Lars Saabye Christensen Eg er mamma, eg skal vere god / Kjersti Kolbotn Forsvinne / Inghill Johansen Zurich / Wenche-Britt Hagabakken Tunnel / Markus Midre Eg kjem med toget / Ingrid Z. Aanestad Lyden av noen som dør / Brynjulf Jung Tjønn Den rettferdige / Helene Uri Siss og Unn / Inger Bråtveit De langtidsboende / Cathrine Knudsen Den statiske mannen / Klaus Hagerup Kjærlighet for viderekomne / Marianne Fastvold Steffen tar sin del av ansvaret / Christian Valeur En rekke avbrutte forsøk / Selma Lenning Aarø

• "Isbrann" av Kjersti Kollbotn
  • "Fra t-bane til lenestol - en bildebok for voksne" av Anna Fiske