Eddap Liks

av (forfatter), Tor Edvin Dahl (oversetter) og Terje Strømdahl (oppleser).

Lydbokforlaget 2005 CD

Hoppy elsker fru Silver, men hun elsker bare skilpadden sin og er bekymret for at den ikke vil vokse. Da får Hoppy en ide. Ved hjelp av et mystisk vers og 140 skilpadder vil han vinne fru Silvers hjerte.

En Roald Dahl bok som bare er morsom, varm og snill - finnes det? Ja her er den, og den er ikke blitt kjedelig av den grunn!

Hoppy bor alene. Det gjør fru Silver også, i leiligheten under ham. Hoppy elsker fru Silver, men fru Silver vier all sin kjærlighet til skilpadda Alfie. Hoppy er for sjenert til å gi fru Silver det aller minste hint om at han elsker henne. Men så en morgen snakker de med hverandre fra altanen. Silver forteller om hvor glad hun hadde blitt hvis skilpadda Alfie bare kunne ha vokst seg litt større. Da sier det "klikk" i hodet til Hoppy og en forbløffende idé slår ned i ham. Ved hjelp av et mystisk vers og 140 skilpadder vil han vinne fru Silvers hjerte!

«Eddap liks» er en underholdende lydbok for barn rundt 8 år.

Vi tror på å gjøre gode ting.
Derfor går 10 % av Roald Dahls inntekter til veldedighet gjennom The Roald Dahl Charitable Trust. Vi har støttet ulike formål, inkludert spesialistbarnepleie, tilskudd til familier i nød og støtte til oppsøkende pedagogiske programmer. Takk for at du hjelper oss med å opprettholde dette viktige arbeidet.

Finn ut mer på roalddahl.com

Forlag Lydbokforlaget

Utgivelsesår 2005

Format CD

Genre Humor

Bøker lest i 2013

Romaner som har gjort inntrykk på meg. Bøkene jeg skulle ønske aldri sluttet.

• "Vemmelege vers" av Roald Dahl
  • "Sjiraffen og Pelli og jeg" av Roald Dahl