Du brennende kjærlighetsild

ni betraktninger om Den Hellige Ånd

av (forfatter) og Asle Dingstad (oversetter).

Luther 2004 Innbundet

Forfatteren tar for seg ni betraktninger om Den Hellige Ånd. Har bibelhenvisninger.

Forlag Luther

Utgivelsesår 2004

• "Hellige røtter" av Peter Halldorf
  • "Åndens folk - en disippelvandring gjennom Apostlenes gjerninger" av Peter Halldorf
  • "Jomfrumark - en moderne pilegrimsferd mot sine røtter" av Peter Halldorf
  • "Ånd og bokstav - den smale veien mellom fanatisme og forfall" av Peter Halldorf
  • "Fotspor i glasstrappen - den svimlende klatringen i Babels tårn og veien tilbake til jorden" av Magnus Malm
  • "I lammets tegn - om den kristne kirkes vei inn i et nytt årtusen" av Magnus Malm
  • "Drikk dypt av Ånden - Den Hellige Ånds nærvær og gaver i den kristnes personlige liv" av Peter Halldorf
  • "21 kirkefedre - historien om hvordan kristendommen ble utformet" av Peter Halldorf
  • "Norsk kirkehistorie" av Bernt Torvild Oftestad
  • "De stumme bildene - om den livslange vandringen fra bilde til virkelighet" av Magnus Malm
  • "Den store fortellingen - om bibelens tilblivelse, innhold, bruk og betydning" av Reidar Hvalvik
  • "Se det i øynene" av C.S. Lewis