Dr. Stravinsky

Inc forlag 2021 Innbundet

Dr. Stravinsky satte foten ned på det ujevne underlaget av brostein, kjente etter om grunnen var stabil nok til å bygge en fremtid på. Han lot blikket saumfare den travle handlegaten og menneskemylderet. Innbyggerne ville snart komme krypende - til kontoret hans for å dempe smertene på dagtid, og til The Scope for å slukke sorgene sine så fort mørket hadde falt. Livet i den lille engelske kystbyen vil aldri bli som før, særlig ikke for danseren Miriam.

Velkommen inn i et moderne 1920-tallsunivers, hvor ryktene er syrligere enn drinkene, drivkraften sterkere enn medisinene og drømmene større enn mulighetene. Dr. Stravinsky er en historie om hengivenhet, identitet og rotløshet. Om det å holde ut, gi slipp og ikke miste kontrollen, selv under de mest ukontrollerbare omstendigheter.
Dr. Stravinsky er en lunefull og gripende roman, med et snev av det bisarre, der komplekse karakterer møter etiske kvaler du sent vil glemme.

Forlag Inc forlag

Utgivelsesår 2021

Genre Historisk litteratur

Omtalt tid 1918-1939

Omtalt sted England

Velformulert og mørk. En historie som sluker leseren og underholder fra perm til perm. Anbefales!

Mesterlig utført! Spennende fra start til slutt! Dr. Stravinsky» er en imponerende, velskrevet og lesverdig spenningsroman! Umulig å legge fra seg!

Her blandes tider og steder, sympati og antipati, hat og kjærlighet, alt ikledd en språklig originalitet med utrolige skildringer og kreativitet!

Kompleks historie grunnlagt i tidenes virkelighet.. England på 1920 tallet.
Mystisk, skrudd, skremmende og fascinerende!

Anbefaler på det varmeste!

• "Tusen strålende soler" av Khaled Hosseini