Dommedag

Aller 2015 E-bok

De ønsket seg bare en fredelig bryllupsreise til California, men tidligere jeger i pesialstyrkene Abel Eik og hans nygifte kone Bente, havner plutselig oppi en ny etterforskningssak som involverer gamle venner og fiender.

Over hele USA har vitenskapsmenn og kvinner forsvunnet sporløst, og et skremmende mønster begynner å tegne seg. De savnede har alle sammen kompetanse som kan knyttes til det ultimate terror-våpen: Langdistanseraketter som kan utslette land og kontinenter hvis de havner i gale hender.
Det er nettopp galskap og gammelt hat som blir Abel Eiks fiende, da han må kjempe for sitt eget, Bentes og store deler av menneskehetens liv.

Det blir en forrykende og blodig jakt, der ingen helt kan vite hvem som er bytte og hvem som er jeger ...

Forlag Aller

Utgivelsesår 2015

Serie Abel Eik (8)

Genre Politi og detektiver Krim

Her går det fort i svingene. Lett å lese som alle Abel Eik-bøkene. Men plottet var i overkant usannsynlig denne gangen. Og litt for mange "tilfeldige" møter. Ikke den beste Abel Eik-boka

• "Festningen" av Rune Angell-Jacobsen
  • "Edderkoppkvinnen" av Rune Angell-Jacobsen